polis polis potatismus

imorse kom det en polis och knackade på vår dörr klockan nio. jag öppnade glatt ovetande i pyjamas och började omedelbart kallsvettas som ett djur när jag fick för mig att de är vår snussmuggelverksamhet på spåren. dock var det bara värt en liten platt ful hatt. men "hellre arresterad än deprimerad" som vi brukar säga. ja just ja, i helgen skumpade jag hem i en cykelvagn (ÄNTLIGEN!) med manu chao som chaufför och ewan mcgregors profil vid min sida. vill bara berätta att de där cykelvagnarna är sjukt räser och att efter sex månader kan jag nu äntligen kryssa det i min lista

vem ska se rocky horror picture show?!?!?!?! på rikt!




Kommentarer
Postat av: svirriga molle

meeeeeeeen dummaste du jag tjatade ju om att se den förut och då ba näääää

2009-09-07 @ 20:39:34
Postat av: ebbajs

öh nej. plus att den fanns inte ens då. touren börjar den 17e september

2009-09-07 @ 21:41:55
Postat av: molliga svirre

men hallå vad gjorde polisen där då?

2009-09-07 @ 21:51:13
Postat av: mäh vem är molligae svirre? maaaria+

menjooo vi for ju förbi dend äri notting hill

2009-09-08 @ 13:37:54
Postat av: bulliga snurre

men va sluta svirra så mkt. musikalen börjar den sjuttonde och går i typ en vecka innan det flyttar vidare ut på landsbygden. det finns ingen annan, jag har bajsgärna velat gåpå den hela tiden OCH jag har inget minne av att vi har sett deni notting hill?? polisen kom för att det hade vart inbrott i puben under oss och ville veta om vi hade hört/sett nått(surreal!)

2009-09-08 @ 20:50:33
Postat av: mojsiga svalle

men kola jag kommer ihåg exakt när det var det var när v varit på hetstur till sainsburys efter boat party då for vi buss hem och åkte genom notting hill och där var den...men aja

2009-09-08 @ 21:03:47
Postat av: bajsiga svullo

börjar 17e sept. aja men poängen är att jag alltid har varit tagg på rocky!?!??!?!??!?!??!?!??!

2009-09-09 @ 11:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback