you just sort of wasted my precious time

robert zimmerman dylan bob zimmer robert bob dylan robert bob dylan zimmerman

det regnar. jag är sentimental och har tydligen gett mitt nummer till femtio olika randoms i helgen... som jag inte vill prata med. idag gjorde jag den godaste soppan till middag och det var ungefär dagens höjdpunkt. jag hade tänkt åka till hampstead eller nått annat inspirerande men som vanligt när jag har min lediga dag så regnar det. slutstationen blev photografic gallery som hade en alldeles förtjusande liten utställning om läsning och national portrait gallery som huserar bob dylan pics från europaturnén 66. det är nog ganska ensamt att vara bob dylan. köpte nästan en filosofibok. känner mig otroligt obildad nu när alla utbildar sig till höger och vänster. funderar på att skriva en bok. det skulle vara koolish. nu ska jag gå och köpa enpundscrunch








Kommentarer
Postat av: maria

jag ska konferera med mina lärare och förhoppningsvis kommer jag som sagt en vecka i oktober:):):) då blire hampstead å hela faderittan. WOHO

2009-09-02 @ 22:17:37
Postat av: ebbis

ååh nussnussnuss jag är så taggad. KOM!!!!! säg såfort du vet när du kommer så jag kan börja räkna ned

2009-09-05 @ 10:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback