Och lite matnyttigt info

jag vet inte om jag skrev det tidigare men min mobil ar dod, eller fel av mig - den lever men ar extremt forvirrad. Om jag slar pa den sa soker den efter nat i en halvtimme och sen nar den inser att den inte har den blekaste aning om var den befinner sig sa ger den upp och dor. Sa att forsoka na mig den vagen ar helt lonlost, ska val forsoka igen nar vi kommit litre hogre upp och inte ar mitt i oknen, eventuellt kopa nagon form av simkort, som det ar nu kostar det tydligen 40 spann minuten om man ringer plus uppkopplingsavgift, haha. Skonsammare med en timmes internet for 25 namibiska dollar.
For ovrigt hade jag forestallningen om att det skulle bli billigare ju langre upp och bort fran sydafrika och kapstaden vi tog oss, men tji fick jag, det gar at andra hallet. I och for sig sa ar vi ju i Tyskland nu men, ja. I Kapstaden kakade jag en middag for typ fyrtio spann och har ar det nastan det dubbla, i och for sig fortfarande valdigt billigt. En ol for tio spann. Intressant. Utover mitt fallskarmshopp som var vart varenda krona sa gar reskassan uteslutande till vatten och ackligt vatten dessutom, jag har lyckats kopa samma ackelvatten tre ganger i rad i vild protest mot nestle som star for alternativet, och jag rekommenderar det inte; Oasis heter det och det smakar BAJS!
Aja det jag skulle komma till var att min geniala plan for att ni ska veta var jag befinner mig harmed skall presenteras, bambabam; varat korschema tom 6 december. Just nu befinner vi oss som sagt i Swakopmund och ska gora i en dag till och sen bar det ivag till Etosha for lite buss-safari.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback